Fullmåne på fläsian.

Jag utbrister: "men kolla vilken sjukt vacker måne!" 


Han säger: "Ja, den var fin" 

Jag säger: "Det är ju nu man ska klä på sig & gå ut och kika. Vi har ju världens bästa utsikt vid stranden. Lär ju vara asvackert" 

Han säger: "Ska vi gå ner då?" 

Jag velar: "men det är ju skönt att ligga i soffan också... Måste klä på sig och allt... Orka..." 

Så då lägger vi oss igen och missar den vackra dagen-innan fullmånen och den förmodligen super gorgeous vackra vyn. Känns lite som man missar livet, men hey! Det är skönt att ligga under filten också... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0