Skavlan är en jävla dyr-i-drift källa

Den 21 november 2014 (♥) var Annie Lennox på Skavlan och jag vill ha hela det avsnttet, för det finns inte på yotube, så jag skrev till 1'an och bad om hjälp. Jag fick svar:
 
 
 

"Kostnad och leverans

 
 

Lågupplöst digital fil med vattenmärkning 

  • Kortare inslag/del av program 750 kronor 
  • Program på upp till en halvtimme 1 000 kronor 
  • Program på upp till en timme 1 250 kronor 

DVD 

  • Kortare inslag/del av program 1 500 kronor 
  • Program på upp till en halvtimme 2 000 kronor 
  • Program på upp till en timme 2 500 kronor"
Hade jag vetat bättre hade jag ju självklart spelat i det när det gick, men hon var lika anonym för mig som alkoholisterna på stolarna som utgör ringen och jag kan sparka mig själv för att jag inte upptäckte henne förren då.
Men att pröjsa 2500:- är inte okej.
 
Skavlan, läser du det här;
 
HJÄLP MIG!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0