Kärleken är starkast (och Leon fes!!!)

Ibland får jag känslan av att "det inte räcker" och att "det bara är en fas" "Hur kan du INTE ha skaffat ungar än!?"
\n
 
\n
Jag får känslan av att hon är besviken. Men vad gör man? Vägra bli villa-morsa för att "samhället"  säger så och för att hon säkert tycker så. 
\n
Men min kärlek är väl inte annorlunda bara för att det är 2 med päls som får ta emot den? Kan tänka mig att en människo-mamma blir glad varje gång de ser sitt människo-barn. På samma sätt som jag blir lika glad varje gång jag kliver in genom dörren och min Leon och Melo möter mig. Jag vill att min "ungar" ska ha det bra och vara trygga och få massa mys och kärlek - precis som en människo-mamma.
\n
Bara för att mina "ungar" inte går på dagis och kan säga mitt namn betyder inte det att min kärlek är högre än den bästa låt på repeat och starkare än världens starkaste kvinna.
\n
 
\n
Jag gläds åt "små saker" precis som en människo-mamma.Som när jag frågar Melo om vi ska stångas och han buffar sitt lilla ansikte mot mitt huvud, eller när Leon kommer med mig när jag vinkar att han ska följa med. 
\n
Också åt helt galna saker som det faktum att Leon pruttade! Jag har hört talas om att katter man fisa, men jag har aldrig hört det själv. Men han fes! Och det gjorde mig helt upprymd. ♥ På samma sätt som när han kissade ute för första gången.
\n
 
\n
Mina "ungar" är det vitigaste i världen för mig - precis som en människo-mamma tycker om sina människo-barn.
\n
 
\n
 



Kommentarer
Mow

och du är lika konstig som vanliga mammor som tycker att det är coolt att de har fisit! :D

2018-03-03 @ 12:01:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0