FredagsFys

Mitt intresse för gruppass har över den senaste tiden minskat och jag känner att jag hellre spenderar tid i gymmet, för det är mycket ballare!
På fredagar har vi alltid varit ett gäng som kört 'FredagsPump' och sedan suttit kvar och snackat skit och uppdaterat oss om varandras liv - det har varit asnice. Men med tanke på hur den nuvarande pumpsituationen ser ut så pallar jag fan inte av att gå längre. De senaste releaserna har varit så jävla tråkiga och musiken är så jävla platt och slätstruken att jag kan lika gärna lyssna på Energy och lyfta 5 kg's hantlar. 
"Den Nya" är helt jävla värdelös också, med en utstrålning som ett vitt papper som känner sig tvungen att räkna ner allt hela tiden. "1 2 3 4, 4 3 2 1" 
Jag blir bara förbannad på att de verkar släppa igenom vilken som helst att instruera oss. Någon är i sjukt behov av en kurs i hur det är att uppträda som människa.
 
Då får jag hitta på eget! Igår körde jag en liten crossfitvariant på 35 minuter med 3 block på 10 min i varje sen 5 minuter mage.
 
Första: 10 st rodd och thrusters med 10 burpees
Andra: 8 st rodd med 20 mountainclimbers
Tredje: 5 rodd med 5 burpees
 
Sen var jag helt slut och kunde ha fredagsmys med Random och Boo. Och jag slapp pumpen och den hemska intruktören.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0