Körstil

Ibland krävs det inte mycket. Det kan räcka med en liten bästishälsning från Melo, att Leon hoppar upp i mitt knä & lägger sig till rätta eller att köra 50 på en 50 sträcka & hånle åt idioterna bakom som så jättegärna vill köra fortare & får panik bakom ratten och tycker JAG är en idiot som håller hastighetsgränsen. 


Eller att lugnt & stilla ge föraren i bilen före mitt längsta finger när denne tyckte att det fanns tid att åka ut framför mig, även fast det uppenbarligen inte fanns det. När hon tittar en gång till i backspegeln & jag kör förbi medans jag sjunger Beethoven, då känns det lixom bra i själen. 



Kommentarer
JörgenS

Hur gör du när du sjunger Beethoven? Nynnar du till "Für Elise" eller tar du en aria ur "Fidelio"? Jag fick bilder i huvudet som såg lite galna ut. :))

Svar: Nu pratar jag om Eurythmics Beethoven och inte den döva kompositören. Haha.
Chloe Dancer

2017-10-24 @ 13:01:33
URL: http://skivguide.nlogspot.se
JörgenS

Aaaaaah, då lät det mer normalt. :D

2017-10-25 @ 13:31:26
URL: http://skivguide.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0