Odla hemma odla borta

Jag älskar ju växter & blommor & grönlighet, men kan fan aldrig hålla nånting vid liv en längre tid. Knappt mina kaktusar & det ska typ vara de minst krävande av alla krukkompisar. Jag kollar på den där blomsavanten på Äntligen Hemma & känner ett sting av avund, för han är så jävla duktig & kan allt! 


Det är nånting vackert över att ha grönt hemma & kunna odla egna bär eller morötter eller vad det nu är man vill ha.  Och nu har jag ju verkligen chans med flytten att kunna bli en hobbyodlare/green keeper, men känner nog innerst inne att det kanske inte ens är nån idé.  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0