Demonstration mot svensk sommar

Trodde fan inte det var möjligt att bli nedkyld i slutet av juni, men visstfan går det när man bor i (fucking jävla kuk) sverige. Sverige med 80% nederbörd & kyla under sommaren! Sverige som aldrig har en anständigt sommar utan piskar på med 12 gradiga dagar & grå himmel! Jävla fan. 

Igår efter cirkusdemonstrationen var jag så jävla kall att det var varm dusch, super luvtröjan & filt som gällde! 

Jag blir så jävla sur. Det ska vara sommarmånad. Det ska vara varmt. Men nej. Igår regnade det om vartannat som solen glimtade fram & sa "Hell no!" 

Jävla mörka sverige fan. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0