Secret eaters

Jag älskar ploffsiga engelsmän med så dålig självinsikt att de är 5 kg från att klassas som "sjukligt feta" men ändå inte kan fatta att de går upp i vikt. 


"jag har gått upp 20 kg på 3 månader, jag som bara äter 1400 kalorier om dagen. Jag förstår inte. Jag skyller på klimakteriet"

Raring, nej! Du äter inte 1400 kalorier om dagen! Du äter 6000 kalorier om dagen och du är så jävla blind att du inte fattar vad du gör på dagarna! Hur fan kan man inte vara medveten om allt man stoppar i sig?!  

Sluta skyll på att du är gammal & att kroppen har saktat ner. Sluta vara så jävla dum. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0