And soon in the gym with a determined chin

När man hör en bra låt är det ibland svårt att inte vara sassy. 
Som idag under min rehab när jag lyssnade på Sweet Transvestite på repeat och mimade med. Så om någon på gymmet kunde läsa läppar måste de ha tyckt att jag lyssnade på den knepigaste musiken, ever typ. 
Men jag kände mig så jävla fräsig och genomtänkt när jag använde leg curl maskinen och Tim Curry försäkrade mig att han är en rar transa och jag fick sånt jävla självförtroende av honom och av musiken. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0