I mitt andra liv.

First Aid Kit fick mig att vilja bli musiker! Det såg så jävla härligt ut när de rörde sig på scenen. Det kändes lent & äkta.


Jag förbannar mig själv som inte kan vare sig skriva låtar eller spela musik, jag kan inte läsa noter eller göra mig förstådd genom musik. Igår var det så glittrigt & bultande. Min dag känns daskig & färglös om man jämför med ett resande scenliv. Jag vill också! 

Jag vill kunna skriva känslor på papper & få äran att förmedla det till andra. Jag vill säga sanningen & få andra att förstå den. 

Men jag är analfabet när det kommer till musik. Jag vet bara det som jag lyssnar på. Det enda jag kan är det som flödar när jag trycker på Play. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0