Din illusion och jag

Att vara småbarnsmamma är så jävla hippt & trendigt just nu. Speciellt att vara ung & ensamstående, då är det ett måste att ha ett särskilt band till sin lilla avkomma. Man postar gärna och ofta instagrambilder på olika aktiviteter man gör tillsammans med hashtaggen "youandmeforever" & "mammaslillaskatt" 


Som mamma verkar man tro att man ska vara bästis med sin unge genom hela livet och "inget ska komma mellan oss. Foreverlove" 
Det tycker jag är roligt. Vänta bara tills barnet blir 14 år & börjar göra uppror & hata dig för egentligen ingen anledning alls & den enda relationen ni kommer ha är den som skriks mellan stängda dörrar. 

#lifesucks #mammassuratonåring #ingenmerfrid #vartärminlillaflicka #thuglife



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0