Mammas lilla äventyrare

Kommunen är arslen & jag har en känsla av att vi kommer få bråka som fan på dem angående 3 kammarbrunnen. 

Imorse skickade jag iväg 2 passivt aggressiva mail till de som var här & inspekterade våran situation INNAN påsk & undrade what the fuck, lixom. 
En av dem är på semester & den andra går fan inte att nå. 

Det gjorde mig sur som fan & jag har gått & tänkt på det. 
Men den känslan försvann helt & hållet efter att Melo självmant gick in efter våran promenad. 

Då tänkte jag: "det här måste vara den bästa känslan som finns" 

Att han har blivit värsta ute-äventyrs kissen har tagit hårt på mitt mammahjärta & det känns som han är stor nog att lämna mig. Då blir jag alldeles knäckt. Men idag gick han in själv & den känslan av lättnad & lycka är svår att hitta. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0