The glory days of youth hath goneth by

Jag vet inte om det är åldern eller hösten, men jag vill gå & lägga mig gärna halv 11 på kvällarna & jag vill aldrig gå ut längre. Jag ligger hellre i min onesie i soffan & myser.
I torsdags var jag på bio med Mow & den började 20:30 "herregud!" tänkte jag "då är den kanske inte slut förren 22:30, så sent"
Mycket riktigt. 22:45 gick vi därifrån & det kändes som jag hade varit uppe i 3 dygn i sträck.
Jag missade säsongsstarten på Plus, men det gick ju ann. Jag gillar att umgås med min bästis, men nästa gång måste vi göra det på en mänsklig tid eller på helgen om det ska bli så sent. (hahaha)
Jag har också gått med i en grupp som heter "Rent & Snyggt" på Facebook. Det skriker väl gammal tant om något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0