Mina grannar. Mitt place. Melrose Place.

Känner mig så jävla mättad på att bo där jag bor & då är det ändå ett jävla paradis motför köpmangatan & den hetsiga avgasrejset som pågick 100 timmar om dagen, 8 dagar i veckan åren om.
Men jag är så jävla less på grannarna & det faktum at det är lyhört som ett as.
Jag är less på människan med hunden som har noll disciplin & som låter den skälla lungorna ur sig varje gång den ska ut & kissa. När hon öppnar dörren & de ska gå ut låter det bokstavligen som att öppna en störtflod av hund & de typ öser sig ut. Det ekar i hela trappuppgången.
Sen för att inte tala om den jävla bilen som står så jävla dumt parkerad att 1 bilplats blir helt outnyttjad & jag väntar på ett uppvaknande att han ska fatta hur han ska stå, men det kommer aldrig så jag fick fan nog igår & satte en lapp på hans ruta att han "kunde lära sig att parkera som folk"
När jag kom ut i morse hade han flyttat sig framåt. Tröga sate!

Men jag längtar efter ett ställe utan ljud från grannar & andra idioter. Jag längtar efter ett ställe där man kan parkera bilen utan att dö irriteraddöden. Jag har knappt träffat någon av grannarna, men jag hör dem & jag gillar inte det. Jag vill vara ifred utan andra människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0