Ännu ett år av livet

Hola blügg.

Jag har haft en fantastico födelsedag. Efter den 2 h långa fikasittningen med diverse vänner & familjemedlemmar begav sig Boo & jag för att lyfta tungt på gymmet. Det ska ju vara födelsedagar då, men idag marklyfte jag 65 kilo för första gången & det var lätt lätt lätt. Jag har länge varit rädd för att lägga på där pga att jag har haft en krånglig rygg from time to time, men jag vet att jag måste lägga på vikt för att få resultat.
Och damn vad stark jag är då! Och jag blev hög av känslan av att klara det.

Sedan var vi på Johnny Cash på tonhallen & det var fint. Sånt jävla drag & jag måste alltid vara den som inte vill sitta still.

Jag är ändå nöjd över den här dagen, jag gruvade mig, men det var ändå bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0