Crazy is sometimes not wrong

Den där plastpåsekillen i american beauty var inte helt ute & cyklade när han sa att ibland är världen så vacker att man nästan inte kan stå ut. 
Jag förstår honom. Jag kände samma sak när jag var ute & joggade i förrgår & mitt i all skit tittade jag upp på himlen & tänkte "men så vacker den är"
Och då gick det lättare att springa. 
Eller känslan när man vadar i nostalgins sken från gamla låtar som tränger sig in hjärnan & hjärtat & allt det fina med det gamla kommer tillbaka. 

Man måste bara stanna till lite i livet ibland & se efter på vad som händer. Ibland är det riktigt fint att leva.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0