Att ha en cd-spelare

Jag måste vara en av de få i västvärlden som fortfarande har kvar en cd-spelare (inkl cd ställ med skivor i lägenheten) & den sista tiden har verkligen varit i nostalgins tecken då jag för första gången på rätt länge faktiskt spelar skivor & inte vilka som helst.  
Jag har fått besök av mitt 19 åriga jag & hon vill lyssna på HIM. 

Har inte lyssnat på HIM sedan typ 2004 & back then var det fyllt med smärta & ångest. Då var bandet en livlina i en illusion som jag upprätthöll & som jag behövde för att bokstavligen kunna överleva.
Så är det inte nu. Nu är det varm i hjärtesjälen & nostalgisk & jag blir lite småfnittrig.

Min skivsamling äger!



Kommentarer
JörgenS

Du är nog inte så ensam som du tror. CD-skivor går riktigt bra på HK, där jag jobbar, och någonstans måste de ju förvara dom.

En riktigt snygg och stor skivsamling! Tummen upp! :)

2016-05-15 @ 12:04:05
URL: http://stafrin.bloggsite.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0