Säga som det är

Får man svära åt barn? Jag svär åt barn. Jag gillar inte barn & jag kan inte hejda mig.
Idag gick jag förbi ett barn, ett litet barn som kanske bara hade varit ute ur livmodern typ i 2 år & det här barnet hade sand/grus i handen som han kastade mot mig & utan att ens tänka utbrast jag "men va fan gör du?! Är du dum i huvve?!?"

Samma sak när jag var på tranviken förra veckan & ett gäng barn började spela fotboll i sanden alldeles där jag satt, utan att tänka sa jag "men för i helvete motherfuckers, ni kanske inte ska spela fotboll här, gå härifrån föfan"

Måste man ha nån slags spärr på, bara för att det är barn det gäller?



Kommentarer
Anonym

Ja, en liten spärr ska man nog ha. Jag blev traumatised for life när en karl skällde på mig för att jag sprang i ett kök när jag var liten. Sånt sitter i länge.
Iaf när barnen är innan skolåldern. Då får du svära åt deras föräldrar istället.

2016-07-28 @ 23:09:49
Mow

Mow var det där, alltså.

2016-07-28 @ 23:10:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0