Arkiv X! alltså, vad säger man??

ALLTSÅ!!  Jag måste säga som Mulders mamma - det är så många känslor i mig just nu att jag vet inte vart jag ska börja.

Jag måste säga som Mulder - det här är större än både du & jag (Scully)

Jag måste säga som various karaktärer - hjälp!!

Arkiv X. X-Files. Orden tar slut. Det går inte att beskriva med det mänskliga alfabetet. Jag måste ha alien skrift för att det ska stämma.

Väntan är inte längre väntan. Vi är mitt i det nu! It's all happening! 

Mulder & Scully. 

Vi öppnar X-Files igen!  Vi kör bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0