Våra egna regler

2011 sa jag till Boo: "Ska vi sätta en flytta-ihop gräns? Typ 5 år?  2016 flyttar vi ihop"


& då hade vi redan varit tillsammans i 2, 3 år beroende på vem av oss du frågar. 
Vi har aldrig haft bråttom med att bo på riktigt under ett &  samma tak (även om det har blivit så att vi alltid ändå har bott hos varandra & nätterna vi har sovit själv kan jag räkna på handen) 
& det har känts så himla bra att slippa "tvånget" & kunna göra som vi vill,  samtidigt som samhället har kliat sig i huvudet & haft sina åsikter om att "men! Så kan man väl inte göra!" 

Vi har väl brutit mot alla partner regler & sånt kan inte folk förstå. 
Men nu har vi tagit ett jättesteg mot det & det känns bra.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0