Girl posse

Vid en viss ålder så hänvisar alltid flickkönet sina gal pals som "väninnor" & det får det att krypa i huden på mig. 


Är det för att "man är vuxen nu" och man har inte tjejkompisar eller bästisar längre,  eller är det för att man har uppnått en viss självbedrägeri & kan inte ta sig själv på nått annat sätt än "för seriöst" & måste fortsätta att tro att man är nån annan än vad man egentligen är? 

Ikväll ska jag & min bästaste bästa bästis gå ut & äta iallafall. Vi ser inte oss själva som vuxna & vi är ändå de bästaste bästisarna som finns. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0