Som ett mode lejon fast med blogg

Hej bloggen.

Hur mår du? Jag mår bra. Måndagar är lika med Grit & det är det tuffaste (inte gangsta, utan asjobbigt) du kan göra på gymmet. Det är som en käftsmäll i 30 minuter & jag fullkomligt älskar det! Är det såhär det är att bli misshandlad i hemmet - bring it on.

Jag lyfter mer än samtliga i salen & det inkluderar killarna! Jag har blivit så stark & det gör mig mallig & när min fd PT utbrister "men shit vad du har mycket på stången. Du har ju blivit så stark" blir jag ännu lite mer uppblåst över att jag har blivit så stark & jag gillar hur det artar sig.

Styrketräning går finemang & förra gången ökade jag 5 kg i squats till 65 kg & jag marklyfter nu 60 kg som en Gud.

Puss & kram bloggen, så syns vi snart igen.
/ Piga



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0