Rätt man på rätt plats

Det känns lite fånigt att Rockklassiker har Andreas Carlsson som "Rockreporter"
Inget ont om Andreas egentligen, jag råkar både följa honom på instagram & ha Live To Win i bokhyllan, men jag skulle väl aldrig kalla honom "rockig" då han mest har skrivit åt ostpopband & verkar jävligt slajmig på nått sätt (NOTE once again att jag kan nästan påstå att jag verkligen gillar honom & beundrar hans framgång & hur han lyckades ta sig dit han är idag, så inget ont om honom)

Han skulle passa bättre på mix megapol eller nånting där han kan vara popkonsulent & rapportera om Katy Parry eller rix FM festivalen.

Asså, Andreas, jag gillar dig! Du var faktiskt min idol för ett par år sedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0