Ett år till

Varje år nästan lovar jag mig själv att INTE gå på selånger & varje år är jag likt förbannat där ändå. Jag verkar glömma hur det är att trängas med stadens alla individer & tvingas höra på det enda barnet efter det andra som bara skriker & hur kul det är att stå still i langoskön.
Men jag var hungrig & när det ändå finns langos så kan man ju passa på. Tant Anci & fröken Sara kan man ju gå på när som helst.

Varför blir jag ens förvånad? Jag vet ju hur det kommer att vara. Det är ju samma skit varje år.



Kommentarer
;Mow

Så du vill inte gå med mig imorgon då? :p

2016-08-20 @ 22:35:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0