Lida pin på gymmet

Varför måste tjejer göra sig "fina" i håret innan det ska till gymmet?! 
Varför måste de "sätta upp" håret men ändå låta massa hårtester hänga ivägen i ansiktet & i ögonen som de måste fixa till hela tiden?! Varför inte bara dra tillbaka all skit i en tofs & sluta posa & försöka vara så jävla "snygg" & gör det du är på gymmet för att göra - svettas & köra skiten ur sig & bli äcklig & rödblommig!

Går du därifrån med samma färg i ansiktet & helt torra kläder har du fan misslyckas & såna människor har inget i gymmet att göra. Du är en jävla skam med dina dyra märkeskläder & opererade bröst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0