Att inse det jag vill blunda för

Jag vet inte om jag är out of line here som "medmänniska" men det skiter jag egentligen i, för det här är min "blogg" 
(åh godamn vad jag skäms att ens skriva det ordet,  för det låter som jag är nån jävla brud som tar sig själv på för stort allvar & att jag bloggar i shabby chic stil om livets alla vedermödor & mina äggskalsfärgade möbler och mitt liv som socionom) 
Men jag är jävla less på alla dessa tiggare som sitter utanför alla jävla affärer & ska ha!

Och anledningen att jag är mest less är att jag faktiskt får lite dåligt samvete för dem & jag hatar det, för jag känner inte dessa människor, så vafan ska de ge mig dåligt samvete för!!?

Varför kan jag inte bara få gå in på Ica maxi UTAN ha en individ stirra på mig som jag har en skatt i fickan (inte kryptonit i fittan) och handla i fred!!!??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0