Hennes mo confused me

Det finns ju alltid en massa anledningar att folk gör en massa skit,  men jag kan inte förstå flickans anledning att spruta på sig parfym precis innan hon går ut till gymmet. 

Och inte nog med att hon gjorde det, hon var tvungen att låsa upp skåpet en andra gång för att komma åt den.
Hon hade ett jätte besvärlig hästlås också som tog flera sekunder att låsa upp. 

Det är ju meningen att man ska se sleten ut och lukta lite funky när man tränar.
Det ska väl inte lukta marängtårta? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0