SjälvMallig

Vissa övningar är nödvändiga för att hålla sig smärtfri & fysisk frisk.
En stark mage håller ryggen i skick & en bra kroppshållning är nödvändigt för självförtroendet, men träningen idag efter spinningen var rent självcentrerad & egotrippad. Jag kunde inte ha varit mer uppblåst i mig själv när jag stod framför spegeln & körde biceps.

Snygga armar är inget som är nödvändigt egentligen för att kunna leva & må bra, men damn så mycket roligare livet blir när man är mallig över sig själv.

Ibland undrar jag varför det inte finns en långfilm om mina armar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0