KvällsLogik

"Åh, jag vill äta nått, men vill att det ändå ska vara lite nyttigt och bra" tänker jag och kokar 2 ägg (dumpstrade of kårz, inget spår tillbaka på industrin här inte) och känner mig bra.
"men så törstig jag är då" tänker jag också och häller upp ett glas cocio ljus chokladmjölk (också dumpstrad) i ett glas...
 
Jag hoppas att äggen överskuggar chokladmjölken och gör så att jag hamnar på ett jämt plan. Det är ju inte så att jag sätter i mig 2st 200 grams chokladplattor, typ japp och oreo smak. (åååh herre!!)


Kommentarer
Mow

Har du testat japp och oreo? Det har inte jag, men jag blev sugen på att testa det nu när du skrev dem ...

Svar: ajsg så jävla goda!! Japp'en är nog den bästa! Damn girl.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2015-07-18 @ 11:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0