Vilket öde!

Jag gillar inte människor & jag skiter egentligen vem som gör vad & vad som händer med vem, men jag måste höja på ett ögonbryn eller 2 av ren förvåning när de stora hövdingarna beslutar att utvisa små barn som har bott i Sverige hela livet till deras "hemland"

Vi kan gärna låta våldtäktsmän & annat avskum från Irak & Afghanistan gå på gatorna, absolut! (exempel efterlyst, där varenda jävel är från ett annat land) Men ett litet barn ska skickas tillbaka snabbare än bläcket på migrationsverkets papper hinner torka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0