MIN JÄVLA JUL!!!

Det enda julen handlar om är skuldkänslor & tvång. 

"när får man åka hem då?"

"ingen tvingar dig att stanna kvar, vill du åka hem så gör det!"

Eehh...? Jo. Jag sa att jag inte ville sova över utan åka hem med grabbarna. Men vissa vägrar att lyssna med det örat.
Så jo, jag blev indirekt tvingad att stanna över. Inte på Fritzl vis, men ändå tvång. 

Och ja, jag har varit jävulskt osocial & suttit antingen framför datorn eller med mobilen i handen. 


Men jag fick äntligen komma därifrån & nu ligger jag hos min bästa ting vän & ska fan ligga här hela kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0