Det roliga med att vara tjej...

Jag försöker vara tapper & tänka på det ljusare sakerna i tillvaron, men det är så jävla svårt att se det braiga när man helt plötsligt blöder & det går FAN inte över & jag är inne på den 3'e veckan. 
Det är onaturligt & äckligt & mina cerazett ska förhindra sånt här skit.

Läste på nätet om en tjej som blödde konstant i 6 månader!  Asså! Det kommer säkert jag göra också, tills jag dör av blodbrist. 
Jag vill göra en hysterekromi, men det lär ju inte bli gjort,  bara för att jag vill. 

Åååååååååååhhhh!! Satans as
Om cerazetten börjar sluta fungera så måste jag ju välja nånting annat...Men vad??
Känner mig så vilse..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0