*

Jag försökte göra nånting bra för katten, men fick allt kastat i ansiktet. Allt jag gjorde var fel fel fel och gud nåde mig för att jag inte kollade buren en gång i timman!
Fan ta mig som bryr mig och försöker göra det bästa. Men då det var första gången jag gjort nånting sånt här så visste jag inte riktigt hur man ska göra. Då vände jag mig till katthjälpen. Men jag är bara värdelös, meningslös och oduglig.
Fan för mig. Folk som jag borde inte få gå lös på gatorna. Jag hatar mig själv och vill straffa mig själv. Jag borde inte ens få leva. Hur kommer det sig att jag har klarat mig igeom livet så länge som jag gjort? Varför ha ingen märkt nånting och tagit livet ifrån mig?
 
En meningslös individ som jag förtjänar inte nånting. Jag är dålig dålig dålig dålig dålig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0