Nånting mer att "leva" för

Alla som känner mig vet att träning & hälsa tar upp typ 88% av min vakna tid och det är verkligen nånting jag aldrig skulle vilja vara utan, MEN jag känner ändå ibland att jag vill ha en till hobby & fritidssysselsättning att fördriva mitt liv med.
Den stora tanken kom när alla mina gymkompisar skulle vara borta från fredagsmyset och jag blev ensam på pumpen. Dan The Man och hans fru skulle åka till tyskland och köra racebil och Random skulle åka hojj i skogen. Det lät så himla fint att få göra nånting annat ibland och jag kände verkligen att jag också ville!
Men frågan är då: Vafan ska jag göra då? Ska jag ta det till det totalla motsatta och göra nånting stillasittande? Jag är ju inte bra på nånting som Mow är, hon är som McGayver för båda kan göra underverk med en pinne, lite tejp och typ en sko. MIn hjärna funkar inte så.
 
Jag pallar ju inte att lära mig nånting heller, jag vill kunna på en gång, annars blir jag bara sur och ger upp. Svårt när man är så icke skillad på saker. Jag är rätt värdelös, egentligen. Kanske lika bra att koncentrera mig bara på träningen. Där har jag ju koll iallafall...


Kommentarer
mow

Du är inte värdelös! Och vaddå, du var ju inte duktig på träningen på en gång heller, säger du ju. Bara att skaffa dig en hobby! Vad skulle du vilja göra?

Svar: Men jag vet ju inte vad jag vill. Jag gillar ju ingenting annat. Djur då, men hur ska jag kunna göra det till en fritidssysselsättning?
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-09-13 @ 22:16:09
Ewa

Du får köpa en kanin och träna hoppning med den =)

2014-09-18 @ 19:56:12
URL: http://muwel.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0