Våren? My ass!

Snacka om att bli våldsamt penetrerad av moder natur!
 
Efter att ha pratar om att börja springa på morgnarna i flera år faktiskt, så tänkte vi att nu jävlar, nu fan gör vi slag i saken! Jag ställde klockan på 05:00 och jag var verkligen inställd på det. Mobilen ligger på diskbänken och jag hinner knappt vända mig om innan jag utbrast till Boo: "asså vafan! Det är jävla snö ute!! Vägrar att springa!!"

Det var som en spark i magen och det gjorde mig klarvaken. Jag måste ju börja komma igång nu för ica loppet, men damn! Jag springer inte när det är vitt bajs på marken. Hade naturen varit en fysisk person hade jag slagit henne, för nu får det fan vara nog!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0