Första vårpeppen, typ!

Peppen var så påtaglig och jag ville att det skulle bli så bra. Jag hade det i huvudet hur vi skulle hurta genom granloholm och sticksjön, med andan i halsen och svetten rinnandes efter ryggen. 
- Vi skulle på den första vårprommen och känna solen. 
Men det blåste ju som det inte fanns någon morrondag så jag satt peppen i halsen och vi vände vid badhuset. Jag ville ju verkligen och joggingskorna har legat i förrådet sedan september och bara väntat på att få användas. 
Inte kunde jag gå och simma heller eftersom min axel hatar mig.
 
Så då organiserade jag och Paul Simon i förrådet istället. Nu ligger jag nedbäddad i min grabbiga Hello Kitty säng och nördar - och jag känner inte det minsta dåliga samvete.
 
Tar väl vårpeppen nån annan dag.
 


Kommentarer
Ewa

Åååh jag vill också ha vårpepp!! Fast jag kan inte hurta än för jag har tappat bort min kondis! Kanske vi borde ta en promenix runt sidsjön nån dag till veckan? =)

Svar: Klart vi ska ha vårpepp runt sidsjön! =)
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-03-11 @ 04:37:39
URL: http://muwel.bloggplatsen.se
Ewa

Synd att dom säger att de ska snöa till veckan! =( All min vårpepp bara försvann... =(

2014-03-15 @ 00:45:03
URL: http://muwel.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0