Cancerdude vs the Spiderguy

Jag insåg att Cancerman och Spiderman är rätt lika ändå. Båda blev extraordinär av en slump/olycka och båda arbetar under täckmantel, i hopp om att utföra stora dåd & förändra världen.
Alltid med en armslängd från den stora kärleken som för att skydda dem från tänkbara fiender. Båda vill egentligen bara ha en stabil punkt i världen & någon att luta sig emot.
 
Enda skillnaden är väl att CGB suger Morleys'ar som det inte fanns någon morgondag och det skulle säkert Spiderman demonstrera emot om han fick chansen.
Helylle hjälte, typ. :D
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
JörgenS

När du säger det så, det har jag aldrig tänkt på. Kanske en av de mer udda kopplingarna, men en intressant tanke! Jag vet inte många som skulle måla upp Cancerman som hjälte i överhuvudtaget. ;)

Svar: Cancerman är ju inte helt igenom rutten. Han har gjort lite bra också. Fast ofta vill man bara knuffa på honom och skrika att han ska sluta vara sånt as =)
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-03-17 @ 17:14:19
URL: http://skivguide.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0