Valde fel fan väg

Hej bloggen.
 
Jag valde tydligen fel Paul. Den jag borde ha gått med heter inte Simon i efternamn utan Mccartney. Där får man respons på sin kärlek och man blir märkt (på massa sätt) (vilken ordvits!) för har man tur blir man upplockad på scenen och får en kroppsdel signad. Det kan jag ju bara drömma om.
Youtube fullkomligt kryllar av sådana här klipp och jag blir nästan fysiskt sjuk av att se dem. Jämför jag så är det som att jag är fan av en tegelvägg istället för en levande människa...
Jag kommer aldrig känna mig tillräcklig som älskare om jag inte har en kroppsdel tatuerad av tribute.
 
 
 
Men way to go, Paul Mccartney, lixom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0