HIM

Old habits die hard, right? Och det kan jag mycket väl hålla med om.
Nu under nyårstider svämmar en viss facebookgrupp som jag är med i över med live godis från Tavastia. Det har blivit HIMs grejj att gigga klockan 24 på nyår och hela världen tycks ha trängt sig in i den lilla klubben som (ska rymma) rymmer dryga 1000 pers.
En svunnen tid som jag inte alls ångrar, men som jag aldrig skulle orka gå igenom igen. 
 
Vi åkte till Tavastia 3 år i rad. -02 -03 och -04. 2003 var det nått jubileum och det hela filmades av finsk tv. Vi är med. Klart. Och vi syns under gigget - massor, och det sitter jag och kollar på nu.
Nostalgin kastar sig i ansiktet och jag kan inte annat än att må gött när jag ser mitt gamla liv på youtube. Att det är 10 år sedan är ju ingenting jag måste lägga vikt på...blir lite chockad bara...
 
Här utanför satt man ju och köade ungefär 21 timmar innan första gången.
 
 
 
Längst fram stod man ju. Så nära att Valo kunde trampa mig på fingrarna och det gjorde han. Jag la medvetet ur händerna för jag ville att han skulle kliva på mig. (inte alls weird) Ingen korridor, heller! Så jävla fint!
 
 
Fina lokalen! Jag älskar Tavastia!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0