Lidl kan!

Jag måste skratta lite när jag ser Lidls reklam för kettlebells och de halv engagerade människorna som ska symbolisera garvade gymfantaster och de lyfter och kämpar med de 2,5 kg de försöker lura på en.
Jag menar, ska alltså 2,5 kg vara en utmaning, eller? Ska jag känna förtroende för dem och vilja bli som dem när de lyfter tjejvikter?
 
Det skulle tillochmed mina katter fnysa åt.
Man får ju stå i en vecka för att känna av det och jag skulle inte ens orka försöka lyfta skiten för det ger mig inte nånting.
Vilken muskelgrupp hade Lidl tänk att jag skulle träna? Och är de seriösa när de vill att jag ska punga ut 99:90 kr av min hårt iklickade A-kasse loser inkomst??
 
På Lidls hemsida:
 
Kulhantel för mer kraft och uthållighet - Okej, det är lätt att hålla i den, men det är klart när den väger flicka!!!
För träning av många olika muskelgrupper - NEJ! Du får INGEN träning med den vikten!! SLUTA!!!
Inkl. träningsinstruktion - Okej, Kewl då. Med skådisarna i reklamen, eller?
Perfekt för sväng-, lyft- och dragövningar tack vare de rundade handtagen - Ja, du kan svänga den i timmar utan nån vidare ansträngning. Du har säkert bättre saker att göra med din vardag än att bli less på en 2,5 vikt.
 
 
Vi ses!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0