Lidl how I love thee

Jag brukar vara rätt duktigt på att sköta mig från snarra på veckodagarna, men igår föll jag som en heroinmissbrukare efter en veckas uppehåll. 19:30 spärrade jag upp ögonen, googlade Lidl's öppettider & sa till Boo "jag måste ha muffins!"
 

skammen var inte fullt så förnedrande som den brukar vara utan jag gick glatt omkring mellan hyllorna & valde precis det jag ville ha utan att tänka efter. 
Jag kände en sorts lycka. När vi gick därifrån hade vi kolhydrater & socker för ett värde av 160:- i påsen & jag var okej med det. 
 
Jag av funderade på att bikta mig för Mow, men kände att hon skulle förstå. Nästa gång det här händer gäller det ju bara att vara stark, för jag kan inte falla 2 dagar i rad. (Om det inte är helg)


Kommentarer
Mow

Det är lugnt. Alla faller ibland. Som jag ikväll tex. Åt en bit kladdkaka sedan jag kom hem ... :S Men nu SKA jag inte äta något onyttigt förrän på lördag!... kanske.

2014-02-05 @ 21:51:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0