Vältränad. Åh, herre!

Första gången jag såg "What's love got to do with it" var jag väl 11-12 år och tänkte inte alls på Angela Bassetts's fysik.
Jag tyckte mest att den svarta mannen var så elak mot henne och hur onödigt han betedde sig. Men girl! När jag såg den igår kunde jag inte sluta "oooh'a" och "aaah'a" över hennes vältränade kropp och jag kunde inte ha varit mer imponerad!
Jag vet inte om Tina Turner verkligen såg ut sådär, eller om Angela höll på med en annan film på sidan av, (för hon blir bara större och större under filmens gång) men gjorde hon det är det ju uppenbart att hon hade kunnat spöat Ike till en våt fläck och förnedra honom till tårar.
 
Det skulle jag vilja gjort.
 
 
 
 
 
Jesus christ, lixom! Jag är sjukt impad!


Kommentarer
MOa

http://media.npr.org/assets/img/2012/01/15/51147214_wide-2c91be1f3935e1a29609e4a54a940c00dae3d354-s6-c30.jpg

och

http://jakes-take.com/wp-content/uploads/2013/07/tina-turner04.jpg

... hon är inte LIKA muskulös som Angela, men hey. Älskar Angela Bassett i den där filmen.

Svar: Hey! Looking good! Tina måste ha varit en hejdundrans på träning. Men damn vad Angela gick in för det då. Jag blir alldeles häpen! *ett häpet andetag*
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-04-26 @ 22:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0