Pumpa som en...Gud?

Snacka om att få revansch från förra veckans pump då mitt jävla simknä fick mig att försöka benböja med 5 kg i famnen, till att jag nu kunde sporta 25 kg. Som det ska vara!
Jag har lagt mitt ego åt sidan & faktiskt tagit bort 5 kg från benövningen för att kunna göra den mer korrekt & jag känner att jag kan leva med det. Jag menar 25 kg eller 30. Spelar lixom ingen roll.

Jag berättade för Mow om min klena insats förra veckan och jag använde meningen "jag lyfte som en tjej"
Som jag alltid gör när jag inte är nöjd med hur det gick. Mow gillade inte det och sa: "Gör inte att vara tjej till något dåligt nu!"
 
Och det är det ju inte. Det är ju inte riktigt så jag vill att det ska låta. Det är bara den "mest passande" beskrivningen på situationen. Att säga: "jag lyfte som ett spädbarn" låter ju inte lika klatschigt.
 
Girls rule, typ!


Kommentarer
Mow

Nu lyfte du ju uppenbarligen som en STARK tjej, eller hur? För du är stark. Och tjej. Att vara tjej är INTE något negativt!

2014-04-12 @ 14:15:37
Ewa

Du får säga att du lyfte som en klenis! :) Finns ju klena killar oxå! :)

2014-04-14 @ 14:27:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0