Min framtida vovve

Jag blir så ledsen när jag ser hundar ute på promenad med sina människor och människorna bara drar i vovven och går med irriterade steg utan att låta vovven få lukta och spana.
 
Nej, nej. Det ska vara stelt, utan kärlek och det ska gå undan!
 
Då får jag bilder i huvudet om när jag själv kommer skaffa vovvs och om hur han och jag går på timmslånga prommisar och han får lukta hur mycket han vill. Sen går vi runt sticksjön och tittar på fåglarna och äter god vegankorv tillsammans.
 
Jag längtar efter honom!
 


Kommentarer
Mow

När jag var liten hade min moster en tax som hette Atos. Han tyckte om att gå ut och gå med mig, för då fick han lukta så mycket han ville. Det var i princip HAN som var ute och gick med MIG. :p

Svar: aaaawww vovven! Du har nog berättat om honom, jag känner igen namnet =)
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-04-29 @ 22:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0