kära Gud:

Skulle jag få en önskan i världen skulle det vara att jag kunde äta hur mycket jag ville utan att gå upp i vikt. Jag älskar att äta! Det är nästan det bäst jag vet, nästan mer tillfredsställande än att träna. Men det som hindrar mig från att hamna på biggest loser ranchen är min snedvridna egen uppfattning & stenhårda kontroll på det jag stoppar i mig. För jag vet att jag har all potentiell i världen att gå upp i vikt &  jag hade verkligen varit en liten tjockis om det inte hade varit för min spärr. & det är väl tur, egentligen, för det vill jag inte bli.
 
Jag är alldeles för mallig när det kommer till mina muskler. ( och min kropp också. Ibland)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0