en stunds paus?

Kanske man skulle börja röka ändå. För då har du dina rättfärdigade småpauser som ingen ifrågasätter. Men springer du ut & röker stup i kvarten borde jag kunna kolla youtube lika ofta.
Men det funkar ju inte så. Tråkigt nog. För skulle jag bara stanna upp i arbetet 2 gånger i timmen för att kolla på flickkillen som är rätt för ögonen, skulle ögonbryn höjas & det skulle vara "konstigt"

Istället får jag gå undan & "röka" & hyssja de som pratar för högt när Lee Pace dansar med fejkbröst & Cher peruk.

Oh, du har ingen aning om vad jag menar? Det är bara det att jag är förälskad i en film & killar i kvinnokläder.


Kommentarer
Mow

Jag har funderat på det där med raster förut. Jag tänkte som så, att om de tar rökpauser så får väl jag ta internetpauser? Eller chokladpauser?

Svar: Ja, det tycker jag också. Vad är det för skillnad, lixom?
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-04-23 @ 22:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0