en ledig dag sådär...

Idag var jag på den årliga 1,5 års cerazette kollen. Medan jag satt i väntrummet rultrade en gravid in. I min ålder, säkert yngre och jag blev så rädd att jag inte ens vågade kolla på henne utav rädsla för att smittas av det hon var drabbad av.
Men det blev min tur ganska snart. "Sweet" utbrast jag högt när jag stod på vågen och sen in på barnmorskans rum. Byta några ord om mens och förtunnande av livmodrar sen fick jag en månads dispans vilket går ut om 2 veckor. Sen skulle jag höra av mig om inget blev till det bättre.
 
Jag gick ändå därifrån relativt munter och kände lyckan i bröstet när jag tänkte på vad vågen visade och att jag hade 2 tuffa pass på gymmet som väntade.
Solen sken ju och grejjer och jag lyssnade på vacker musik.
 
 


Kommentarer
Marie

Hur kommer det sig att du fick en månads dispans?? Mår du inte bra, stumpan??!

Svar: Jag tappade mensen ganska på en gång när jag började med cerazette, men nu har jag haft krångel med blödningar & grejjer, så jag skulle höra av mig om det inte blev bättre.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-09-12 @ 19:25:59
URL: http://allsaint.devote.se
Marie

Åh fy!
Alltså bara för att man inte vill ha barn så vill man ju kunna fungera "som vanligt"..

2013-09-14 @ 22:51:30
URL: http://allsaint.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0