Jävla personligt tar jag det fortfarande.

Läste om Henrik som blev årets företagare och för att citera honom:
 
"Jag har alltid tyckt det varit viktigt att hitta rätt person till rätt plats i firman för att vi ska kunna utvecklas"
 
"Jaha" undrar jag då. (Hycklare!!!) Men hur passar den där bruden med en ätstörning och uppenbara multipla personligheter in i den ekvation då? Vart vill ni utvecklas till nånstans då? För att inte nämna de beryktade alkoholproblemet jag har hört så mycket om!
 
Hon är så jävla "rätt" för företaget!
 
Go team, go!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0