Aktivitetsrapport för september 2013

Ja,du...arbetsförnedringen...jag kan ju bara skratta, egentligen. Men nu är min jävla rapport inlämnad och jag får vara ifred tills nästa månad. Då jag bara fulsöker jobb som jag absolut inte vill ha och vägrar att ens svara om någon av dessa nummer nu skulle ringa upp mig.
En arbetsgivare hörde av sig med ett förinställt mail som har dussinskickar till folk & ville veta mer om mig.
 
"Har du tillgång till egen bil?"
 
"NEJ!"
 
"Vad har du för drömmar om framtiden?"
 
"Ett hus"
 
"Har du jobbat med flyttstädning tidigare?"
 
"Inte direkt"
 

Förstår de inte att man bara fulansöker om jobb för att de ska hålla käften & för att det ska se bra ut när man rapporterar??!
Jag sökte ett jobb i ö-vik. Ett jobb på 4 timmar om dagen!! INTE FAN I HELVETE SKULLE JAG TA DET OM JAG FICK DET!!!!
Jävla arslen! 4 timmar, I ÖVIIIK!!!!!!???
 
*less*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0