Diss-listan

Jag och Boo håller på med en lista på matställen som vi dissar. Just nu har vi typ 5-6 stycken.
Skälen till att de ska hamna på listan behöver egentligen inte vara så mega seriösa eller hemska. Senast idag hamnade kina stället i birsta food courten där, bara för att de var så dyra...+ att jag fick mina cashhew nötter på sidan i en liten skål!
 
Ba, hello, lixom! Hit that list!
Ett annat ställe är Baguetterian som smugglade KÖTTBULLAR på min vego macka. Så det tackar jag för! De ligger överst på listan.

"The lisht!"
 


Kommentarer
The Mow

Men hallå, cashewnötter på sidan är ju JÄTTEBRA! Tänk på nötallergikerna som kan dö av nötter i maten. Plus att då får man ju bestämma själv hur mycket nötter man vill ha!
Dyrheten dock, den kan jag acceptera som ett giltigt skäl.

Svar: Inte om refillen på drickan kostar 10 kr. och hela meal-en kostae 105:-Då går det fet bort.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-05-23 @ 22:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0